KIES VOOR DUURZAAM ONDERNEMEN MET SALLCON

Yieldshield eerste klant van D2Go

Internetpartner Yieldshield is als eerste klant ingestapt bij D2Go. Het bedrijf leerde het duurzame mobiliteitsconcept van Deventer kennen via H4 Mobility. De flexibiliteit, prijs en het MVO-component waren belangrijke redenen voor Yieldshield om voor D2Go te kiezen.

“Wat ons aanspreekt is het flexibel kunnen gebruiken van auto’s op basis van goede afspraken tegen het juiste tarief. Hierbij ondersteunen we tevens een werkleerbedrijf als Sallcon,” vertelt Joost Tervelde, directeur van Yieldshield. Hij vindt het belangrijk alleen een auto te gebruiken wanneer dat nodig is. “Doordat de auto per keer gereserveerd dient te worden, worden gebruikers bewust gemaakt van hun keuze en zullen zij de auto zo efficiënt mogelijk inzetten.”

Flexibele basis
Via H4 Mobility, een bekende relatie van partnerorganisatie i-Design, leerde Yieldshield D2Go kennen. Het initiatief van H4 Mobility en Sallcon is zakelijk autodelen op een eenvoudige manier. Reserveren, instappen en rijden. Die flexibiliteit kan Yieldshield waarderen. Tervelde: “Voorlopig zullen er wekelijks op flexibele basis en op afroep auto’s gehuurd worden voor onze salesafdeling.” D2Go biedt een elektrische auto voor de kort afstanden en auto’s op benzine en diesel voor de lange afstanden. De duurzaamheid bij laatstgenoemde auto’s zit hem in het autodelen.

Milieuoverwegingen
Tervelde legt uit: “Onze voorkeur gaat duidelijk uit naar elektrische auto’s en voor korte afstanden zal uit milieuoverwegingen daarom gekozen worden voor de elektrische Peugot ION. Voor langere afstanden kiezen wij een andere D2Go auto, mede omdat wij vanuit efficiency en duurzaamheid ervoor kiezen meerdere afspraken op één dag te plannen. In overleg met D2Go zal bij reservering besloten worden of een diesel of benzine variant gekozen wordt, afhankelijk van de te rijden afstand.”

MVO
Yieldshield is een internetpartner die online doelen van klanten beschermt en strategisch meedenkt. Het bedrijf ondersteunt met adviezen en uitvoering op het gebied van internetmarketing en is altijd gericht op conversie: verbetering van de prestaties uit bestaande internetactiviteiten. De eerste klant van D2Go houdt zich ook intensief bezig met Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO). Het elektrisch rijden en het principe van een auto alleen te gebruiken wanneer dat nodig is.

Steentje bijdragen
“Doordat de auto per keer gereserveerd dient te worden, worden gebruikers bewust gemaakt van hun keuze en zullen zij de auto zo efficiënt mogelijk inzetten”, aldus Tervelde. “Daarnaast hecht Yieldshield belang aan het aangaan van de juiste samenwerkingen om tot mooie resultaten te komen. En mooie resultaten willen we niet alleen binnen onze online dienstverlening behalen, maar ook door het aangaan van de juiste samenwerking met leveranciers die hun steentje bijdragen binnen de maatschappij. Zo dragen ook wij weer ons steentje bij!”

Deel dit bericht



Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *